Retourneren
Het kan voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Dit kan verschillende redenen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van redenen te annuleren.
Je hebt na de annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen € 6,95 per pakket. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd moeten worden.
Om een product te retourneren wanneer u geen account aan heeft gemaakt op tijdens het bestellen klikt u op "bekijk status van bestelling" in uw verzendbevestiging die u van ons per e-mail heeft ontvangen.
Je komt nu terecht op de status afdeling van onze website. Hier kun je vervolgens voor retourneren kiezen. Volg vervolgens de stappen zoals aangegeven op het scherm en print het verzendlabel. Verpak de producten die je terug wilt sturen goed en lever het pakketje in bij een pakketpunt in de buurt. Wij laten je weten wanneer we het pakketje in goede orde hebben ontvangen!
Heb je tijdens het bestellen wel een account aangemaakt, log je eenvoudig in op je account op onze website. Vervolgens klik je in je eigen omgeving op "mijn bestellingen". Je klikt hier de bestelling aan die je wilt retourneren en klikt vervolgens op retourneren. Volg vervolgens de stappen zoals aangegeven op het scherm en print het verzendlabel. Verpak de producten die je terug wilt sturen goed en lever het pakketje in bij een pakketpunt in de buurt. Wij laten je weten wanneer we het pakketje in goede orde hebben ontvangen!
De producten dienen ongebruikt en in originele verpakking te worden geretourneerd. Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Product ruilen?
Wil je een product ruilen? Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact met ons opnemen. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling dan nog voor je te wijzigen.